Recenzia: Dying Light

august 12, 2018 0 Od Matias
Zdieľajte so svojimi kamarátmi
  • 4
    Shares

Recenzia: Dying Light

Dying light postapokalyptický svet plný zombie skvelo doplnený prvkami parkour.

Podstata hry je úplne klišé. Po svete sa rozšíri nákaza a ľudia sa zmenia na zombie. Vašou úlohou je plniť rôzne úlohy a presekávať sa hordami zmutovaných príšer. Avšak na rozdiel od Dead Island je hra doplnená už spomínaným parkourom, čo dodáva hre tú správnu šťavu. Preskočiť vysoký plot, či vyliezť na najvyššiu budovu v hre nieje žiadny problém. Takou menšou chybičkou je, že na niektoré vyvýšené miesta sa nedá vyliezť zatiaľ čo z druhej strany áno.

V hre budete získavať body, a vylepšovať si zručnosti. Vo vyšších leveloch sa stanete ozajstným ostrielaným posapokalyptickým lovcom zombie. Budete si môcť vybrať akým typom zbraní ich budete odprevádzať na onen v tomto prípade tretí svet. Od tupých zbraní napríklad basebalovej pálky, či ostých zbraní, rôznych nožov sa počas hry dostanete aj ku strelným zbraniam, či granátom. Napriek tomu nezabudnite, že vyliezať von v noci môže byť veľmi nebezpečné. Totižto nieste jediný komu sa chce prechádzať v noci po uliciach. Tieto potvory sú v noci takmer co všetkých aspektoch lepšie ako vy, či už je to sila, rýchlosť, obratnosť, vytrvalosť. Nebudete v bezpečí ani na strechách budov. Čo z toho vyplýva? Bež alebo zomri!

Hra je naozaj zábavná, avšak tá pravá zábava nastáva v multiplayeri s kamarátmi. Tu môžte svojich spoluhráčov vyzvať na “challange”. Z hry sa tak stane predbiehanie sa v tom kto je lepší šprintér, či zabijak. Loot nieje zdieľaný, takže sa nemusíte báť, že vám ho niekto zo spoluhráčov vyžerie. Ďalším skvelým spestrením multiplayeru sú dlc. Zatiaľ sme si zahrali dlc s názvom The Bozak Horde, ale stálo to skutočne za to. Plniť šialené časovo obmedzné úlohy bolo veľmi zábavné aj po niekoľkých hodinách a desiatkach neúspešných pokusoch.

Čo sa týka grafického spracovania, velké zmeny oproti Dead Island nepriniesla avšak hra vyzerá skvele. Za zmienku stojí západ slnka, ktorý je úchvatný.

dying light sunset

Samozrejmosťou sú aj občasné bugy. Stávalo sa nám, že zombie sa bugol do textúry alebo sebavedome prešiel cez zatvorené dvere. Inokedy sme sa medzi textúrami zasekli my. Aj napriek týmto skutočnostiam je hra skvelá a určite ju doporučujeme. Dávame jej 8 z 10 zombie.

dying light bug

Určite sa tešíme na dying light 2, ktorý má vyjsť niekedy v 2019.